Şifre Talebi İçin Yönerge
Okul ve kurumlarımızın sisteme giriş şifrelerini temin edebilmeleri için aşağıdaki adımları izlemeleri gerekmektedir:
1-Resmi E-posta Kullanımı:
Şifre talepleri yalnızca okul/kurumların resmi e-posta adreslerinden yapılabilir. Bunun dışındaki e-posta hesaplarından yapılan talepler dikkate alınmamaktadır. Yeni e-posta sisteminin nasıl kullanılacağı ile ilgili bilgi için tıklayınız.
Talepler," istmemyazilim@meb.gov.tr" adresine gönderilmelidir.
2-E-Posta Konu Başlığı:
E-posta konu kısmı şu formatta hazırlanmalıdır:
Şifre Talebi (Kurum Kodu/Okul Adı)
3-E-posta içeriği:
E-posta içeriğinde aşağıdaki bilgiler yer almalıdır:
- Kurum Kodu:
- Okul Adı:
- Talepte Bulunan Kişinin Adı Soyadı:
- Ünvanı:
4-Alternatif İletişim:
Şifreniz 1-2 iş günü içerisinde talepte bulunduğunuz resmi e-posta hesabınızailetilecektir. Eğer bu süre sonunda şifre temin edilemezse, ilgili okul/kurum yetkilileri İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Bilgi İşlem Bölümü ile iletişime geçmelidir.
5-Günlü işlemlerinizde (Norm fazlası öğretmen atamaları vb.) aksaklık yaşamamak için giriş şifrelerinizi önceden talep etmeniz önemlidir.
***İstmem modülleri ile ilgili diğer soru ve sorunlarınız için resmi e-posta hesabınızı kullanarak " istmemyazilim@meb.gov.tr" adresine e-posta gönderebilirsiniz.
Şifre Talebi İçin Örnek E-Posta
Kime: istmemyazilim@meb.gov.tr
Konu: Şifre Talebi (123456/23 Nisan İlkokulu)
E-Posta İçeriği:
Sayın Yetkili,
Okulumuzun sisteme giriş şifresini temin edebilmemiz için gerekli işlemin yapılmasını arz ederim.
- Kurum Kodu: 123456
- Okul Adı: 23 Nisan İlkokulu
İyi çalışmalar dilerim.
Saygılarımla,
Ahmet Yılmaz
Müdür